ملتقى الشباب
ملتقى الشباب
ملتقى الشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقى كل الشباب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس

mr.amin
nona
hager
mh_gh_love2001
SNOW WHITE
Admin
10 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام
المدير العام

موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس Empty
مُساهمةموضوع: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالإثنين يونيو 15, 2009 3:14 am

في واحد صعيدي سألوه تعمل ايه اذا صحيت من النوم قال ارتاح شوية.

حشاش اتصل على مطعم وقال عندكو عشا.. قال العامل عندنا.. قال الحشاش: طب ليه ماعزمتونيش؟

محشش أبوه مات .. وداه المغسلة قال: لو سمحت غسل وكوي مستعجل؟؟
واحد ماسك علبة مساميروقع مسمار واحد قام قله ياواد أرجع ..باقلك ارجع..والمسمار مش راضي..راح كب علبة المسامير كلها قال جيبووووووووووووو
صرصارقال لصرصارة : تتزوجيني ؟ قالت اه بشرط تكتب البلاعة باسمي
ثلاثة محششين راحو يسرقوا بنك الأول يسرق والثاني يغفل الحارس والثالث ملقاش شغلة ... راح يبلغ عنهم
محشش حلق شنبه واما دخل البيت على اهله قعد يضحك ..يقلهم تصدقو ماعرفتكوشفي
محشش صايم اتصل على ام بي سي قالوله : تحب تسمع ايه؟ قال مقاطع من اذان المغرب
مره واحد بلديتنا طوبه جت في صدره بص وراه
محشش رجع في كلامة خبط اللى وراه
واحد سأل محشش : عندك أخوان.قال المحشش:كتييييير . قال : أسماءهم ايه .قال المحشش:كلهم اسمهم محمد إلا خالد اسمو عمر
مره ثنين محششين كانو نايمين في خيمه في الصحرا واحد قال النجوم بتدل علي ايه قال الثاني ان في كواكب غير كوكبنا قال الاول لا يحمار دا يدل ان سقف الخيمه انسرق
خمسة صعايدة أتحدوا بعض فى مسابقه غطس.... أول واحد يطلع يعزم الباقى على العشا عليه.........كلهم ماتو

سكران محتار............ هو مواعد وحده الساعه2 ولا مواعد 2 الساعه 1

محشش بسال سكران؟هو عمرو دياب اخو محمد فؤاد؟ .......... قاله لأ.. بس تشابه بالاسماء
محششين قال الاول للتاني شايف الكتابه الي على الحيطة قال الثاني شايف الكتابه بس مش شايف الحيطة

اتنين محششين دخلوا صيدليه....الاول قال الصيدلي..:ادينا اتنين شاورما..قاله دي صيدليه ومابنبيعش اكل ..رد الثاني وقال:معليش يا دكتور اصله محشش .. اتنين طعمية...

واحد تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بها للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عيونك وعدى الشارع!!!

محشش وقفه المدرس وقلو اكتب رقم 11... كتب واحد... وسأل المدرس الواحد الثاني على اليمين والا على الشمال

حاولت الممرضة إيقاظ المريض ولم تنجح...فألقت على وجهه بعض الماء فأستيقظ مذعورا وسألها عما تريد, فقالت له: لقد حان موعد الأقراص التي تساعدك على النوم.

تشاجر زوجان، وفي الليل وضع الزوج ورقة في يد الزوجة, كتب عليها: ايقظيني في السابعة. عندما إستيقظ وجد الساعة تشير الى العاشرة و في يده ورقة كتب عليها استيقظ... انها السابعة

واحد صعيدي يهزر مع مراته قرصها بزرادية.

محشش فتح مستودع غاز فجر انبوبتين في نص البلد دعاية.

مدرب بيسأل لاعب محشش تقدر تلف الملعب في اد ايه قاله في سجارتين.

محشش قال لمراته نكتة قالت: ههههه بايخة قال لها: ههههه طــــالــق.

واحد صعيدي عاوز يفجر نفسه بين اتنين اسرائيلين عمل بروفا قبلها بيوم

الدكتور حب يعمل كشف على المجانين اللي عنده فراح على العنبر ولقى المجانين قاعدين بيتنططوا على السراير فسأل ايه الموضوع فقالو له: المجانين فاكرين نفسهم في حلة وهم درة فشار وقاعده بتطير، فلقى واحد قاعد على سريره، فقال أكيد هادى عاقل... فسأله ليه انت قاعد قال: لأني لازق في قعر الحلة
واحدة تقول لزوجها : نفسي تقولي كلمة حلوةفقال لها : بســــــبوســـــــةقالت له :نفسي تقولي كلمة تهزنيفقال لها : مرجيـــــــحةقالت
له :نفسي تقولي كلمة تحسسني اني مراتكقال لها : انتي طـــــــــــالق

واحد غبى اوى وحاسس انه غبى جدا , فقرر انه ينتحر ويرمى نفسه من فوق جبل , فجاله واحد قبل مايرمى نفسه وقالهانت هتنتحر ليه , قاله انا غبى اوى وماينفعشى اعيش تانى , قاله لا يا عم انت حكمت على نفسك ليه ان انت غبى, انا هسالك 3 اسئله لو جاوبتها يبقى انت زكى. ماشى؟ , الغبى قاله ماشى , الراجل قاله السؤال الاول : حاجه من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليها وبنفقشها واسمها بيضه تبقى ايه ؟؟؟ قاله معرفش شوفت بقى ان انا غبى , الراجل قاله استنى طب هسألك السؤال التانى بس ركز معايا : حاجتين من بره ابيض ومن جوه اصفر وبنقليهم وبنفقشهم واسمهم بيضتين يبقو ايه هما ؟؟ قاله الغبى معرفش ولسه هيرمى نفسه راح الراجل قايله استنى بس وراح قايله اخر سؤال : حاجه ليها جناحين وبناكلها واسمها فرجه تبقى ايه ؟؟؟ الغبى قاله 3 بيضات؟, الراجل راح خابطه بالراجل موقعه من على الجبل
.....
واحد ومراته عاوزين يحوشو (يدخروا) فلوس فالراجل قالها انا عندى فكره احنا نعمل جمعيه, انا كل يوم هبوسك بوسه واديكى جنيه قالتله فكره جميله , فالراجل كل يوه يديها بوسه وجنيه , كل يوم على كده, فالراجل اخر الشهر بيقولها فين الفلوس , فمراته اداتله الفلوس لقاهم 90 جنيه , قالها ازاى مش انا كل يوم بديكى جنيه وبوسه, قالتله اصل ابو محمد جارنا كان داخل الجمعيه بدورين......

ابو العربى واتنين اجانب كانو قاعدين فى الطياره , فمضيفة الطياره جاتلهم بتقول للاجنبى الاول نفسك فى حاجه تشربها؟؟ قالها نفسى فى عصير مانجه يا حتة مانجه .قالتله اوكى وجابتله العصير, راحت للاجنبى التانى وقالت برده نفسك فى ايه ؟؟؟ قالها عصير فراوله يا حتة فراوله قاللته ماشى وجابتله العصير, راحت لابو العربى قالتله نفسك فى ايه ؟؟؟ قالها نفسى فى كوبايه لبن يا جموسه .......
واحد رخم قرصه ثعبان قعد يضحك يضحك الثعبان قاله مالك بتضحك ليه
دانا قرصتك قاله اصلي أنا عندي الايدز .

تلاته اندال اتفقوا يشوفوا مين اكتر نداله الاول شاف راجل عجوز
عايز يعدي الشارع مسك ايده و سابه في نصف الشارع واتاني عداه وضربه
التالت ضحك وقال انا اكتر نداله الراجل ده يبقي ابويه .....

واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي
تهنئة محشش: بمناسبة عيد الام المبارك أهنئكم برمضان جعله الله عليكم زواجا سعيدا وكريسمس خير وكل عام وانتم بخير بمناسبة السنة الجاية مع تحيات جمعية مرضى الزهايمر

مرة اتنين مساطيل قاعدين ومعاهم مراية فواحد مسك المراية وبص فيها وقال الشكل دة مش غريب عليا راح التانى مسكها وبص فيها وقاله إيه يا عم انت مسطول ده انا

اتنين مساطيل ماشين في الشارع واحد وقع في البلاعة التاني راح إستناه عند الحنفية

مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر

واحد راح لطبيب نفسانى وقاله "مشكلتى يادكتور انى باحس ان الناس كلها مش طايقانى ومخنوقين منى" الدكتور للممرضة "بسرعة المريض اللى بعده"

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى... رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب... قدم علي وظيفة عينوه خرامةههههههههههههههههههههههههه ههههههه
واحد كمساري واقف ف عزا ابوه يقول للناس "الكراسي جوة فاضية".

نقاش ماشي ف جنازة ابوه، يعيط و يصوت "بويا! بويا!"
مرة واحد بتاع سمك ابوه مات فماشى في الجنازة يقول "كان صاحي و بيلعب!"
بياع جرايد ماشي ف جنازة أبوه عمال يقول "اقرا الفاتحة اقرا الفاتحة".
مرة واحد رجع ف كلامه داس اللي وراه!
مرة واحد ركب دماغه عمل حادثةمدرس إنجليزي بيسأل تلميذ "جوز هند بالإنجليزي يعني إيه؟" قال له "كوكونت"، الأستاذ قال له "حطها ف جملة مفيدة" قال له "كوكونت من الشباكمدرس جغرافيا جاب لمراته هدية سلسلة جبال .

مرة واحد أكل جوز هند، قامت هند اكلت مراته
https://mansora.hooxs.com
SNOW WHITE
مشرف المنتدى العام

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 16, 2009 2:09 am

ميرسى على النكت الجامده دى
نتمنى منك المزيد
mh_gh_love2001
المشرف العام
المشرف العام
mh_gh_love2001

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 16, 2009 2:18 am

ههههههههههههههه
اية الجمال دة والتكت الجامدة دى
نتمنة منك المزيد
hager
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 23, 2009 2:35 am

مشكووووووووووووووووووووووووووووور

على النكت المضحكة
وياريت يكون موجود مواضيع كثيرة للنكت
nona
مشرف المنتدى العام

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالأحد أغسطس 02, 2009 1:01 am

ميرسى على النكت الجامدة
mr.amin
المدير العام
المدير العام
mr.amin

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 1:15 am

ميرسى على المرور
http://www.mansora.hooxs.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 4:49 pm

جميل ياجميل
العاشق الحزين
مشرف المنتدى العام

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 6:52 pm

مشكور جدا على هذه النكت الرائعه وننتظر منك المزيد والمزيد
eslammylove
مشرف المنتدى العام

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالأحد يناير 24, 2010 11:17 pm

مرة واحد صعيدى بيموت الشيخ قاله انطق الشهادة قاله دبلوم صنايع
eslammylove
مشرف المنتدى العام

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالأحد يناير 24, 2010 11:19 pm

مرة واحد صعيدى دخل على امه البيت لقاها محروقة قالها منورة يا حاجة
شروق على
مشرفة منتدى عالم الصور
شروق على

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالخميس يناير 28, 2010 8:45 pm

ههههههههههه نكت تموت من الضحك
البنا 1958
عضو فعال
عضو فعال
البنا 1958

مُساهمةموضوع: رد: موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس   موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس I_icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 3:32 am

شكرا لك يا ادمين على النكت الجميلة دي هههههههههههههههههههههههههههههههههه

موسوعه نكت لشباب المنصورة وبس
صفحة 1 من اصل 1